torsdag 23. februar 2012

Enda en thing to do...

I'm in løøøøøv <3

 Hvor skal dette ende????????

Jeg har forelska meg helt i denne puffen fra pickles.no.



Nøstene koster 490 kr stykket, og det står at man trenger to nøster... Tror nok at det blir en gang. Skal lage en som er litt mindre enn oppskriften sier tror jeg. Den er ganske stor når man bruker to dyner for å fylle puffen altså!!! Men planen er der. Aner ikke når jeg får tid!!! Men jeg skal, jeg skal, jeg skal, jeg skal.....
 



synes den var ganske stilig i perlestrikk som den turkise på bildet =)


men jeg må ha en annen farge altså...
tror det blir denne:



Pickles Fat & Happy - Puff Granitt 


Granitt...


Men først må jeg bli ferdig med alle andre prosjekter som er innkjøpt og startet!!!!!!

Men det viktig å ha drømmer...


4 kommentarer:

  1. Denne har jeg lyst på også, den er jo så dekorativ og ikke minst kjekk å ha!
    Lurer også på å lage en matchende kurv til å oppbevare pledd og puter. Viktig med drømmer som du sier!

    SvarSlett
  2. Den med perlestrikk var lekker! Og så likte jeg granittfargen. Har ikke hatt disse på todolista enda, meeeen d spørs om den blir notert snart ;o)

    Ang. garn så var det litt smådyrt ja. Har sett de strikket med 4 tråder Fritidsgarn, og det funket det også, både for lommeboka og for å sitte på :o)

    Fin uke til deg og lillegutt!

    SvarSlett
  3. Så mye fint du lager!! Har var det masse inspirasjon å hente. Tenkte jeg ville kommentere dette innlegget for jeg har strikket en slik selv i garn fra pickles. Jeg anbefaler dette garnet pga at det ikke nupper, hvis du er nøye på slikt. Den holder seg veldig fint og ungene har brukt den mye! Jeg kjøpte mitt garn på våren for da hadde de salg på alt av ullgarn, så da ble prisen ok. Kanskje de har salg i år også? Ikke at jeg trenger garn, for lageret her er fullt ;-)
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Klem

    SvarSlett
  4. Dein va knaillfin!! :) Granittfarga va stili, passe nok fint i stua di :) Dæm koste flæsk å kjøp sånne ferdistrikka puffa, så du får prøv dæ fram, arti om en får te ein heimlaga ein, finar og litt belliar :)

    SvarSlett