torsdag 29. november 2012

Jeg har vunnet.....

Endelig blir det et blogginnlegg igjen.
Må få benytte anledningen til å takke de som har vært innom i det siste.
Det er veldig hyggelig med kommentarene som blir lagt igjen. 
Kommer rolige tider snart, så da skal jeg inn å se på bloggene deres også!!!


Det ligger mange blogginnlegg på vent ;-) 
så skal få tatt igjen for tiden uten noen innlegg!!

Tenk det, jeg som aldri vinner noe som helst!!!
Jeg har nå vunnet min første Give-away. 


Giveren er ei jente med en helt fantastisk blogg. 
Lala's loft  heter den, og jeg anbefaler dere å titte innom der altså :-)
Veldig mye fint å se!

Hva har jeg så vunnet????


200 g cascade ullgarn i en cerise farge.
60 g håndfarget multicolor garn
6 knapper som matcher fargene
2 ugler til dekorering
og ikke minst overraskelsen... Et flott smykke laget av giveren.


Det er bare LYKKE i heimen nå altså!!!
Her er uglene, skikkelig søte og sjarmerende.


Søte blomstrete knapper :-)


Et flott smykke. 
Og hvis jeg har skjønt riktig ut fra bloggen hennes,
 er det laget av tibetansk sølv.


Detaljer...
Ringen har ordene; LOVE, HOPE, FAITH innrisset.
Og en charms med HAND MADE.

Er det rart jeg er lykkelig nå???

Fantasien jobber med å finne ut hva jeg skal lage av garnet og tilbehøret.
Og smykket gleder jeg meg til å ta i bruk!!


Ha en fantastisk kveld.

Det kommer snart et advents innlegg fra meg.
Vi står foran min høytid... 
Bare elsker julen!!!


Klem fra Mamsen

2 kommentarer:

  1. Jepp, tibetansk sølv - renses i smykkerens :)

    Håper du får glede av alt sammen :)

    Klem til deg :)

    (Foresten, dame???? Æsj nei, kan vel være jente på 40 vel?? ;)

    SvarSlett